مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 11:202021-02-22سياسي

نگاه منفعت طلبی و فسادزا در مدیریت شهری خط قرمز ماست


هرنوع نگاه منفعت طلبی و فسادزا از سوی هر شخصی در مجموعه مدیریت شهری، خط قرمز ماست و نه تنها همراهی نمی کنیم بلکه مدعی نیز خواهیم شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هرنوع نگاه منفعت طلبی و فسادزا از سوی هر شخصی در مجموعه مدیریت شهری، خط قرمز ماست و نه تنها همراهی نمی کنیم بلکه مدعی نیز خواهیم شد.

محمدرضا حیدری امروز در صدوبیست دومین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، با اشاره به ولادت امام علی(ع) و کتاب ویژگی های حکومت صالح ، افزود: در این کتاب چند مورد از ویژگی های اخلاقی ائمه معصومین و امام علی(ع) قید شده که نیاز امروز جامعه ماست و پیشنهاد می کنم همه کارگزاران نظام آن را مطالعه کنند.

نخستین موضوع، نوع برخورد مولای متقیان با مخالفان خود است.

ایشان با علم به اینکه مخالفانش درصدد توطئه علیه او هستند مادامی که دست به سلاح نبردند، حقوق آن ها از بیت المال را قطع نکرد.

وی با تاکید بر اینکه، هیچ عدالت خواه و مدافع حقوق بشری نه زاده شده و نه زاده خواهد شد که این روح بلند و با عظمت را از آن بتوانیم ببینیم، عنوان کرد: همه مدعیان اندیشه های نو و جدید عرصه عدالت خواهی و حقوق بشری مکاتب فکری مختلف در مقابل عظمت این سخن و روح بلند باید سرتعظیم فرود بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه منفعت طلبی و فسادزا در مدیریت شهری خط قرمز ماست

نگاه منفعت طلبی و فسادزا در مدیریت شهری خط قرمز ماست