مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-22اقتصادي

فعالیت عطاری ها در خرم دره با دقت رصد می شود


فرماندار خرم دره با اشاره به عرضه قرص های غیرمجاز در برخی از عطاری ها، گفت: فعالیت عطاری ها با دقت رصد می شود.

- ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره با اشاره به عرضه قرص های غیرمجاز در برخی از عطاری ها، گفت: فعالیت عطاری ها با دقت رصد می شود.

حجت محمدی ظهر امروز (4 اسفندماه) در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان خرم دره با اشاره به ضرورت عزم جدی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز به علت تاثیر مستقیم این پدیده در اقتصاد کشور، اظهار کرد: برخوردهایی که در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت می گیرد، در برخی از مواقع بازدارنده نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید اطلاع رسانی در حوزه مبارزه با پدیده شوم قاچاق تقویت شود، عنوان کرد: در کنار اقدامات بازدارنده و برخورد با قاچاق باید موضوع فرهنگ سازی نیز به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول با اشاره افزایش کشفیات قاچاق برخی از کالاها در شهرستان، ادامه داد: در برخی از مواقع، خرم دره مقصد اصلی بسیاری از کالاهای قاچاق نبوده، بلکه با توجه به موقعیت این شهرستان، مسیر عبور این کالاها است.

فرماندار خرم دره با اشاره به فعالیت برخی از عطاری ها در زمینه عرضه قرص های غیرمجاز در واحد خود، تصریح کرد: بازرسی های خوبی در این حوزه صورت گرفته و فعالیت این عطاری ها کاملاً کنترل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت عطاری ها در خرم دره با دقت رصد می شود

فعالیت عطاری ها در خرم دره با دقت رصد می شود