مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:402021-02-22سياسي

سراب چشم آبی و مازراتی!


از نظر علم روانشناسی، ادعای تغییر در ژنتیک تنها دروغ پردازی و گول زدن انسان هاست.

یعنی امکان ندارد شما بتوانید فیزیک یک انسان را دستکاری کنید! مثلا من چند ماه هر روز با خودم تکرار کنم چشم من آبی است و منتظر باشم چشم آبی شوم! نمی شود! داشتن چشم رنگی .

- از نظر علم روانشناسی، ادعای تغییر در ژنتیک تنها دروغ پردازی و گول زدن انسان هاست.

یعنی امکان ندارد شما بتوانید فیزیک یک انسان را دستکاری کنید! مثلا من چند ماه هر روز با خودم تکرار کنم چشم من آبی است و منتظر باشم چشم آبی شوم! نمی شود! داشتن چشم رنگی ژنتیکی است و هنوز علم ژنتیک به آن پیشرفت نرسیده که این تغییر را ایجاد کند.

سابلیمینال ها روشی برای القاکردن چیزهایی به انسان ها و سبکی برای مثبت اندیشی هستند یعنی می توانند مثبت اندیشی را به ما القا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان نوشت: دوست داری رنگ چشمانت با گوش دادن به یک فایل صوتی، آبی و خاکستری بشه؟ بختت باز بشه؟ مازراتی سوار بشی؟ قدت 5 سانتی متر بلند بشه؟ خوشحالی از در و پنجره وارد خانه ات بشه؟ این ها جملات زیبا و گول زننده ای است که به تازگی در فضای مجازی تبلیغات وسیعی حول آن آغاز شده است.

این ادعا که می توان بدون تلاش و کار و با دیدن یا گوش دادن به یک ساب (موسیقی یا ویدئویی که به طور ناخودآگاه روی روان شما تاثیر می گذارد) به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراب چشم آبی و مازراتی!

سراب چشم آبی و مازراتی!