مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-22فناوري

قطعی 2 هفته ای تلفن ثابت و اینترنت روستای «مورانی» پلدختر


قطعی دو هفته ای تلفن ثابت و اینترنت روستای «مورانی» در شهرستان پلدختر موجب ایجاد مشکلات فراوانی برای اهالی این روستا شده و می طلبد که مسئولان تصمیمات اساسی در این رابطه اتخاذ کنند.

- پلدختر- قطعی دو هفته ای تلفن ثابت و اینترنت روستای مورانی در شهرستان پلدختر موجب ایجاد مشکلات فراوانی برای اهالی این روستا شده و می طلبد که مسئولان تصمیمات اساسی در این رابطه اتخاذ کنند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: هر چند وقت یک بار تأسیسات مخابرات روستای مورانی پلدختر مورد سرقت قرار می گیرند و همین امر موجب ایجاد مشکلات فراوان برای مردم می شود.

قطعی 2 هفته ای تلفن ثابت و اینترنت روستا یکی از اهالی روستای مورانی پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دو هفته است که تلفن های ثابت و اینترنت در روستا به علت به سرقت رفتن کابل تلفن قطع شده و دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و کسبه با مشکلات عدیده ای مواجه شدند.

وحید قنبری افزود: عدم ارتباطات تلفنی در روستای ما موجب شده نیمی از اهالی با مشکل قطعی تلفن ثابت و اینترنت دست و پنجه نرم کنند، این موضوع به صورت رسمی از سوی دهیاری و شورای روستا به مسئولان امر و مخابرات شهرستان پلدختر اعلام شده، اما هنوز متأسفانه اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی 2 هفته ای تلفن ثابت و اینترنت روستای «مورانی» پلدختر

قطعی 2 هفته ای تلفن ثابت و اینترنت روستای «مورانی» پلدختر