مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:002021-02-22اقتصادي

بدتر از طرح پالایشگاه ستاره خلیج فارس در عمرم ندیدم


یکی از طرح هایی که باید به عنوان یک نمونه اغتشاشات مدیریتی در دانشگاه ها تدریس شود طرح پالایشگاه ستاره خلیج فارس است که تحویل دولت یازدهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، بیژن زنگنه صبح امروز در مراسم بهره برداری رسمی از طرح های ملی انتقال، توزیع و ذخیره سازی فرآورده های نفتی گفت: یکی از طرح هایی که باید به عنوان یک نمونه اغتشاشات مدیریتی در دانشگاه ها تدریس شود طرح پالایشگاه ستاره خلیج فارس است که تحویل دولت یازدهم شد.

وی افزود: بنده بدتر از طرح ستاره خلیج فارس در عمرم ندیدم، زیرا این طرح تا حدی مغشوش بود که فقط به درد تدریس در دانشگاه ها می خورد که مبادا این کار دوباره تکرار شود.

زنگنه ادامه داد: در اوایل دولت یازدهم سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء به همراه یکی دیگر از سرداران از پروژه ستاره خلیج فارس بازدید کرد.

آن سردار بعد از بازدید از طرح پرسید که آیا داعش به این پالایشگاه حمله کرده است؟ آن موقع ما چطور می خواستیم از این واحد به هم ریخته بنزین تولید کنیم.

وزیر نفت ادامه داد: در این پروژه خط لوله، مخازن، آبگیر، ساختمان های صنعتی و غیرصنعتی ساخته شده بودند ولی واحد فرآیندی 40 درصد پیشرفت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدتر از طرح پالایشگاه ستاره خلیج فارس در عمرم ندیدم

بدتر از طرح پالایشگاه ستاره خلیج فارس در عمرم ندیدم