مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:552021-02-22سياسي

دولت نباید خطای چند ساله خود را تکرار کند


نماینده مردم رودسر در مجلس با بیان اینکه عده ای در خارج از مجلس نباید با سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن به امید اختلافات درونی مجلس باشند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد صفری نماینده نماینده رودسر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز(دوشنبه) پارلمان در جریان بررسی بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین المللی اظهار داشت: اجازه نمی دهیم عزت ما لطمه بخورد و بر امنیت و استقلال ملت ما بیش از این خسارت وارد شود، همچنین اجازه وارد شدن لطمه به اصول انقلاب اسلامی که به خاطر آن هزینه ها داده ایم، را نمی دهیم.

صفری در ادامه با بیان اینکه عده ای در خارج از مجلس نباید با سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن به امید اختلافات درونی مجلس باشند، اظهار داشت: این خیال خام سرابی بیش نیست، همچنین دولت نباید خطای چند ساله خود را تکرار کند.

صفری در ادامه تأکید کرد: در شرایط حساس کنونی باید وحدت، یکپارچگی و هوشمندی رعایت شده و مصوبه مجلس نیز این ویژگی را داشت.

وی افزود: مجلس به عنوان قانونگذار در رأس امور است؛ قانون مجلس برای همه افراد و شخصیت ها است و ما در این خصوص به مردم قول داده ایم؛ هر شخصی باید تابع قانون باشد لذا مجلس ما مجلس بیانیه صرفاً برای ایجاد احساسات نیست و مصوبه مجلس لازم الاجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نباید خطای چند ساله خود را تکرار کند

دولت نباید خطای چند ساله خود را تکرار کند