مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:502021-02-22اقتصادي

افزایش 29 درصدی ترانزیت خروجی از پایانه مرزی بیله سوار


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در 11ماه گذشته 29 درصدی ترانزیت خروجی از پایانه مرزی بیله سوار افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کلیم الله وثوقی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از پایانه مرزی افزود: این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد کاهش یافته است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه از این میزان بیش از 20 هزار تن کالا توسط 12 هزار و 212 دستگاه کامیون ایرانی و بیش از 9 هزار تن کالا توسط 764 دستگاه کامیون گرجستانی و سایر ملیت ها از مرز خارج شده است.

وثوقی محصولات کشاورزی، کاشی، شیشه، نمک، سنگ ساختمانی، پسته، نئوپان، خرما و پلی اتیلن را عمده کالاهای صادر شده ایرانی در مدت یاد شده عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل صادرات این میزان کالای ایرانی به کشورهای آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز را خاطرنشان کرد و گفت: در مدت یاد شده بیش از 172 هزار تن کالا توسط 7 هزار و 518 دستگاه از پایانه مرزی بیله سوار ترانزیت خروجی شده است.

دبیر کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از افزایش 29 درصدی ترانزیت خروجی خبر داد و تصریح کرد: آب معدنی، سیمان، ام دی اف، گچ، نئوپان، بیسکویت، برنج، پروفیل، نمک و انواع البسه عمده کالاهای ترانزیت خروجی شده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 29 درصدی ترانزیت خروجی از پایانه مرزی بیله سوار

افزایش 29 درصدی ترانزیت خروجی از پایانه مرزی بیله سوار