مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:202021-02-22سياسي

دولت مجوز تداوم تحریم ها را برای 3 ماه صادر کرده است


ما مصوبه را گذاشتیم که دشمن وادار شود تحریم هایی که مردم به خاطر آنها تحت فشار هستند برداشته شود، اما دولت دوباره 3 ماه برای ادامه تحریم ها مجوز داده است.

- نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما مصوبه را گذاشتیم که دشمن وادار شود تحریم هایی که مردم به خاطر آنها تحت فشار هستند برداشته شود، اما دولت دوباره 3 ماه برای ادامه تحریم ها مجوز داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمود نبویان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در واکنش به موافقت نامه آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی هسته ای کشور، گفت: بیانیه دولت و آژانس خلاف قانون است چرا که در قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها آمده است که هرگونه نظارت های فراتر از پادمان از جمله پروتکل الحاقی باید متوقف شود.

وی افزود: در بند اول توافق نامه دولت و آژانس آمده که ایران به اجرای کامل و بدون محدودیت موافقت نامه جامع پادمان خود با آژانس ادامه می دهد، این بند مطابق قانون است، اما در بند دوم تفاهم نامه به موافقت دوجانبه و موقت و راستی آزمایی آژانس طبق فهرست پیوست اشاره شده که مشخص نیست این فهرست به چه موضوعاتی اشاره کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بند سوم بیانیه دولت و آژانس نیز آمده که نظارت ها به مرور و منظم باید انجام شود، لذا بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مجوز تداوم تحریم ها را برای 3 ماه صادر کرده است

دولت مجوز تداوم تحریم ها را برای 3 ماه صادر کرده است