مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-22دانش

درخواست دانش آموختگان و دانشجویان ایرانشناسی دانشگاه تهران از رییس دانشگاه


تعدادی از دانش آموختگان و دانشجویان ایرانشناسی دانشگاه تهران طی نامه ای به رییس این دانشگاه خواستار راه اندازی بخشی با عنوان ایران شناسی در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران شدند.

- تعدادی از دانش آموختگان و دانشجویان ایرانشناسی دانشگاه تهران طی نامه ای به رییس این دانشگاه خواستار راه اندازی بخشی با عنوان ایران شناسی در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن نامه آموختگان و دانشجویان ایرانشناسی دانشگاه تهران خطاب به دکتر محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران آمده است: ایرانشناسی رشته ای بسیار مهم و تعیین کننده برای آینده ایران است.

تأسیس این رشته در دانشکده ادبیات و علوم انسانی در زمان ریاست دکتر غلامحسین کریمی در این دانشکده و به پیشنهاد و تلاش دکتر محمود جعفری دهقی عضو ارشد هیأت علمی گروه فرهنگ و زبان های باستانی ایران انجام شد و این رشته به لحاظ اداری زیرمجموعه این گروه آموزشی قرار گرفت.

در سال های پس از آن، اداره امور آموزشی این رشته به کمیته ایرانشناسی مرکب از استادان رشته های مرتبط در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و زیر نظر معاونت آموزشی دانشکده سپرده شد.

آگاه شدیم که دانشگاه و دانشکده در حال انتخاب بین تبدیل این رشته به بخشی زیر نظر رییس دانشکده یا قرار گرفتن آن زیر نظر یکی از گروه های آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دانش آموختگان و دانشجویان ایرانشناسی دانشگاه تهران از رییس دانشگاه

درخواست دانش آموختگان و دانشجویان ایرانشناسی دانشگاه تهران از رییس دانشگاه