مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-22ورزشي

خبرنگاران ورزشی صدرنشین بی رقیب جام بسیج صدا و سیما


تیم فوتسال خبرنگاران ورزشی قم سومین پیروزی متوالی خود در رقابت های جام بسیج صدا و سیما را برابر تیم تاسیسات مرکز قم به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رقابت های فوتسال جام بسیج رسانه در صدا و سیمای مرکز قم سومین روز خود را در حالی پشت سر گذاشت که تیم های ستاره سرخ و نقره سرای شهر بهشت موفق به شکست حریفان خود شدند و خبرنگاران ورزشی قم با اقتدار صدر جدول را حفظ کردند.

در این بازی ابتدا تیم ستاره سرخ با نتیجه 5 بر 2 تیم رادیو را شکست داد و سپس تیم نقره سرای شهر بهشت متشکل از خبرنگاران ورزشی قم به مصاف تیم تاسیسات صدا و سیما رفت که این بازی 6 گل داشت و چهار گل سهم خبرنگاران بود تا این تیم با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را شکست دهد، مسابقه ای که در آن محمدجعفر عابدی، روح الله جانقربان، عباس زارعی و حامد اسماعیلی برای تداوم روند موفقیت های تیمشان گلزنی کردند.

خبرنگاران ورزشی قم که در نخستین بازی خود 5 بر صفر با گل های عباس زارعی (2 گل)، روح الله جانقربان (2 گل) و عباس قاسم پور تیم ستاره سرخ را شکست داده، در دومین بازی خود نیز رقابت نزدیک و نفس گیر با حراست مرکز قم را با نتیجه 5 بر 4 و با گل های عباس زارعی (2 گل)، روح الله جانقربان (2 گل) و محسن امینی به نفع خود تمام کرد و با احتساب برتری 4 بر 2 مقابل تاسیسات صدا و سیما، از سه برد متوالی 9 امتیازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران ورزشی صدرنشین بی رقیب جام بسیج صدا و سیما

خبرنگاران ورزشی صدرنشین بی رقیب جام بسیج صدا و سیما