مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 06:202021-02-22فرهنگي

روایت زندگی یک عاشق سینما/ اثری در ستایش زندگی، سینما و خاطره بازی


کارگردان نمایش «زندگی در لانگ شات یا مرگ در کلوز آپ» عنوان کرد این اثر نمایشی در ستایش زندگی، سینما و خاطره بازی است و زندگی یک هنرور سینما را به تصویر می کشد.

- کارگردان نمایش زندگی در لانگ شات یا مرگ در کلوز آپ عنوان کرد این اثر نمایشی در ستایش زندگی، سینما و خاطره بازی است و زندگی یک هنرور سینما را به تصویر می کشد.

محمدرضا مالکی کارگردان نمایش زندگی در لانگ شات یا مرگ در کلوز آپ که این روزها در تالار مولوی روی صحنه است درباره اجرای این اثر نمایشی در دوران شوخی بردار نیست اما فعالیت های تئاتری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حال انجام است.

سالن ها قبل از هر اجرا کاملا ضدعفونی می شوند و برای نصف ظرفیت هر سالن نیز بلیت فروشی انجام می گیرد و تماشاگران نیز با فاصله مناسب از یکدیگر در سالن می نشینند بنابراین حضور در یک سالن تئاتری خطری به مراتب کمتر از رفتن به رستوران و یا مترو و فضاهای دیگر دارد اما به نظر می رسد برخی از دوستان کرونا را بهانه کرده اند تا به تئاتر نروند.

بازیگر فیلم روز صفر درباره اجرای نمایش در تالار مولوی نیز توضیح داد: من سه بار برای اجرای نمایش در مجموعه تئاترشهر اقدام کردم که هربار گفتند نوبت اجرا به من نمی رسد چون مجموعه تعهدات قبلی از زمان ریاست آقای سعید اسدی دارد با این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زندگی یک عاشق سینما/ اثری در ستایش زندگی، سینما و خاطره بازی

روایت زندگی یک عاشق سینما/ اثری در ستایش زندگی، سینما و خاطره بازی