مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 18:352021-02-21بين الملل

رژیم صهیونیستی مصر را شریک راهبردی تل آویو دانست


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر انرژی مصر، قاهره را شریک راهبردی تل آویو دانست و نقش آن را در پیشبرد روند سازش ستود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با طارق الملا وزیر انرژی مصر، این کشور را یک شریک راهبردی برای رژیم صهیونیستی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم ، اشکنازی در گفت وگویی که با الملا در قدس اشغالی داشت، گفت: خوشبختم که اینجا در وزارت خارجه اسراییل میزبان وزیر انرژی مصر هستم که در سفری رسمی به اسراییل آمده است.

مصر یک شریک راهبردی برای اسراییل است و خوشحالم که همکاری بین کشورها و منطقه در حال گسترش است .

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نقش مصر را در تضمین صلح و ثبات در منطقه اساسی خواند و گفت: مصر نخستین کشورش بود که با اسراییل توافق صلحی امضا کرد که به توافق های بیش تر منجر شد .

اشکنازی افزود: من مطمئنم که توافق های عادی سازی روابط و تغییر الگوی منطقه ای به گسترش و تعمیق همکاری با دیگر کشورها کمک خواهد کرد و امیدوارم که سفر شما در را به روی سفرها و همکاری در دیگر زمینه ها باز کند .

وزیر انرژی مصر که اولین وزیر دولت مصر است که طی پنج سال گذشته تاکنون به فلسطین اشغالی رفته است، عصر امروز(یکشنبه)  با یووال اشتاینیتر وزیر انرژی رژیم صهیونیستی دیدار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی مصر را شریک راهبردی تل آویو دانست

رژیم صهیونیستی مصر را شریک راهبردی تل آویو دانست