مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 18:152021-02-21سياسي

کارگزاران و مدیران ناکارآمد یکی از عوامل زوال حکومت هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید رضا تقوی ظهر یکشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، - رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس گفت: کارگزاران و مدیران ناکارآمد یکی عوامل زوال حکومت محسوب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید رضا تقوی ظهر یکشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و سایر مسئولان برگزار شد با اشاره به اینکه مدیران سرمایه های اجتماعی جامعه محسوب می شوند اظهار داشت: همه مسئولین باید بدانند و آگاه باشند که پست و مقام ها نزد آنان امانت است و باید امانتدار باشند و به پست و مقام به عنوان تجارت نگاه نکنند.

تقوی با تاکید اینکه مدیران باید از جنس مردم باشند گفت: مدیر و مسئول تا زمانی که سختی ها مردم را درک نکرده باشد نمی تواند مدیریت خوبی داشته باشد.

وی افزود: مدیران کم هزینه و پر سود، مدیران کارآمد و قدرتمند بی شک مایه افتخار و حیات نظام و حکومت مدیران بی کفایت و ناکارآمد عوامل زوال حکومت را فراهم می کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس عنوان داشت: مدیران با توجه به قانون های موجود که توسط مجلس و نمایندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگزاران و مدیران ناکارآمد یکی از عوامل زوال حکومت هستند

کارگزاران و مدیران ناکارآمد یکی از عوامل زوال حکومت هستند