مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-21اجتماعي

جاده های اصلی جنوب استان کرمان با وجود ریزش باران باز است


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: تمامی محورهای اصلی هفت شهرستان جنوبی استان با وجود ریزش باران باز و تردد در این مسیرها جریان دارد.

- ایسنا/کرمان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: تمامی محورهای اصلی هفت شهرستان جنوبی استان با وجود ریزش باران باز و تردد در این مسیرها جریان دارد.

مسعود جمیلی کرمانی به ورود سامانه بارشی در حوزه جنوب استان کرمان اشاره کرد و افزود: با دریافت تصاویر از طریق دوربین های نظارت تصویری و اطلاعات گشت های راهداری که به مرکز مدیریت راه ها ارسال شده، در بیشتر محورهای ارتباطی منطقه شاهد ریزش باران به صورت پراکنده هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به اطلاعیه های هواشناسی، گشت های راهداری در محورها به صورت آماده باش حضور دارند و نیروهای راهداری هم به ویژه در گردنه های برف گیر ساردوییه و جبالبارز مستقر هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: با شرایط جوی موجود تمامی محورهای ارتباطی این منطقه لغزنده است، لذا رانندگان جوانب احتیاط را رعایت و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

جمیلی از پاسخگو بودن شماره 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان به صورت شبانه روزی خبر داد و گفت: رانندگان و مردم می توانند نواقص ایجاد شده در جاده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های اصلی جنوب استان کرمان با وجود ریزش باران باز است

جاده های اصلی جنوب استان کرمان با وجود ریزش باران باز است