مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 11:152021-02-21سياسي

خروج از پروتکل الحاقی به معنای خروج از«برجام» نیست/ وعده آمریکا ارزش ندارد


خروج از پروتکل الحاقی خروج از برجام نیست چرا که در قطعنامه 2231 آمده است که اگر تحریم هایی بیاید، ایران می تواند کل پروتکل را متوقف کند.

- نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: خروج از پروتکل الحاقی خروج از برجام نیست چرا که در قطعنامه 2231 آمده است که اگر تحریم هایی بیاید، ایران می تواند کل پروتکل را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید محمود نبویان در حاشیه جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس در جمع خبرنگاران در آستانه 5 اسفند که زمان خروج ایران از پروتکل الحاقی در صورت عدم لغو تحریم ها است، گفت: دغدغه نمایندگان موضوع لغو تحریم های ظالمانه است و با این حال باید تأکید کرد که مشکل اصلی کشور تحریم ها نیست بلکه تنها 30 درصد تحریم ها بوده و 70 درصد آن مربوط به مدیریت ناکارآمد و فاسد در کشور است.

وی افزود: روحانی و ظریف از سال 82 تا 84، مذاکراتی را آغاز کردند تا تحریم ها برداشته شود و از سال 92 تا 94 نیز این مذاکرات ادامه پیدا کرد و به پایان رسید که حاصل آن برجامی بود که عایدی برای مردم نداشت.

نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه 4 نوع تحریم هسته ای، موشکی، حقوق بشر و منطقه(که باعث شد حاج قاسم را تروریست معرفی کنند) باید لغو شود، اظهار داشت: نکته اساسی برجام و تعهدی که ایران داد این بود که 75 درصد تحریم ها بماند و صرفا روی 25 درصد مابقی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج از پروتکل الحاقی به معنای خروج از«برجام» نیست/ وعده آمریکا ارزش ندارد

خروج از پروتکل الحاقی به معنای خروج از«برجام» نیست/ وعده آمریکا ارزش ندارد