مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-21سياسي

توضیحات نبویان درباره دلایل ایران برای خروج از پروتکل الحاقی


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که خروج از پروتکل الحاقی خروج از برجام نیست از رییس جمهور و وزیر امور خارجه خواست به وعده های جو بایدن اعتماد نکنند.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که خروج از پروتکل الحاقی خروج از برجام نیست از رییس جمهور و وزیر امور خارجه خواست به وعده های جو بایدن اعتماد نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان در حاشیه جلسه صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به مهلت زمانی پنجم اسفندماه برای رفع تحریم ها اظهار کرد: دغدغه اول نمایندگان رفع تحریم های ظالمانه است و هدف از طرح مجلس شورای اسلامی هم همین بوده است اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که مشکل اصلی مملکت بحث تحریم ها نیست اگر 30 درصد ناشی از تحریم باشد 70 درصد به مدیریت ناکارآمد و فاسد کشور برمی گردد.

وی ادامه داد: آقایان روحانی و ظریف از سال 1382 تا 1384 مذاکره ای را آغاز کردند که تحریم ها برداشته شود و از سال 1392 تا 1394 هم در مذاکرات بودند در واقع شروع مذاکرات و خاتمه آن با روحانی و ظریف بود.

در سال های 1382 تا 1384 که تحریم ها برداشته نشد و اینها خودشان گفتند ما چیزی به دست نیاوردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات نبویان درباره دلایل ایران برای خروج از پروتکل الحاقی

توضیحات نبویان درباره دلایل ایران برای خروج از پروتکل الحاقی