مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:002021-02-21اقتصادي

مهاجرت 8 پرستار از همدان


رییس نظام پرستاری استان همدان اعلام کرد: از تابستان سال جاری تاکنون 40 نفر از پرستاران استان همدان برای مهاجرت درخواست دادند که هشت نفر توانستند به کشورهای استرالیا، - ایسنا/همدان رییس نظام پرستاری استان همدان اعلام کرد: از تابستان سال جاری تاکنون 40 نفر از پرستاران استان همدان برای مهاجرت درخواست دادند که هشت نفر توانستند به کشورهای استرالیا، انگلستان، دانمارک، عمان و امارات مهاجرت کنند.

هادی زرینی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: پرداخت فوق العاده ویژه و جذب پرستار از وعده هایی بود که عملی شد اما کاهش ساعات کاری پرستاران و پرداخت اضافه کاری های بهار 99 هنوز محقق نشده است.

وی اظهار کرد: از تاریخ یکم دی ماه، فوق العاده ویژه برای کارکنان وزارت بهداشت اجرایی شد و قرار بود یک میلیون و 250 هزار تومان نیز به حساب نیروهای شرکتی واریز شود که تاکنون انجام نشده است.

رییس نظام پرستاری استان همدان تصریح کرد: در تاریخ 24 بهمن ماه، برای جذب نیروی پرستار آزمون استخدامی برگزار شد که استان همدان از نظر ظرفیت، وضعیت خوبی داشت و طبق اعلام سازمان سنجش پذیرفته شدگان تا پایان اسفندماه مشخص می شوند.

وی با بیان اینکه روند اداری استخدام طولانی است، ادامه داد: قرار بر این است که پذیرفته شدگان از اول فروردین ماه به مدت سه ماه مشغول به کار شوند و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت 8 پرستار از همدان

مهاجرت 8 پرستار از همدان