مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-21اجتماعي

بارش برف و باران در 7 جاده کشور/ هشدار دریایی برای دریای خزر و خلیج فارس


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 7 استان کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی گفت: بارش برف در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان وکرمانشاه و بارش باران استان گیلان و مازندران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه برای تردد در محورهای آزادراه تبریز-زنجان, مرند-صوفیان و مرند-خوی تردد با زنجیر چرخ الزامی است، ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج(محدوده ساسانی تا پل فردیس) و در محور شهریار تهران در برخی از مقاطع نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به تداوم بارندگیها، به هموطنان توصیه می شود در صورت سفر حتما تجهیزات زمستانی خودرو خصوصا زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

بارش باران در استان های شمالی و غربی کشور / هشدار دریایی برای دریای خزر و خلیج فارس کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی و آب و هوای استان های کشور ظرف روزهای آینده را تشریح کرد.

امین حسین نقشینه گفت: امروز برای استان های ساحلی دریای خزر و نقاطی از استان های واقع در شمال غرب کشور، آذربایجان های غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در 7 جاده کشور/ هشدار دریایی برای دریای خزر و خلیج فارس

بارش برف و باران در 7 جاده کشور/ هشدار دریایی برای دریای خزر و خلیج فارس