مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 05:152021-02-21سياسي

اسکان در چادر جوابگو نیست/ خدمات رسانی به زلزله زدگان سی سخت


مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: زمان زیادی برای ساخت خانه های زلزله زده لازم بوده که در این فاصله اسکان در چادر جواب گو نیست و باید این مشکل با تدابیری حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید رضا افتخاری افزود: خوشبختانه این زلزله تلفات جانی نداشته، اما شمار زخمی های این حادثه از 60 نفر گذشته است.

وی ابراز داشت: همچنین تعدادی قابل توجهی از منازل این شهر و روستاهایی در شهرستان دنا آسیب جدی دیدند به شکلی که امکان ادامه زندگی در آن ها وجود ندارد.

حتی برخی از این منازل امکان ترمیم و تعمیر ندارند و هرلحظه امکان تخریب و آوار شدن آن ها وجود دارد.

افتخاری با بیان این مطلب که رسیدن کمک های اولیه و وسایل ضروری توسط هیأت های مذهبی و گروه های جهادی استان از همان ساعات اولیه به طور منظم و مستمر انجام شد، تصریح کرد: ارسال کمک به خانواده های آسیب دیده ضروری است.

افتخاری با اشاره به اینکه اولویت رسیدگی به امور منازل تخریب شده است، خاطرنشان کرد: در وهله اول نیاز اساسی مردم این مناطق با وجود سرمای شدید، داشتن سرپناهی برای زندگی است.

افتخاری ب ابیان اینکه مردم منطقه از مدیریت بحران گلایه دارند و برخی از این گلایه ها و نارضایتی ها نیز به حق است، ابراز داشت: تا به امروز مدیریت بحران منطقه اشکالاتی داشت که با حضور نماینده ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان در چادر جوابگو نیست/ خدمات رسانی به زلزله زدگان سی سخت

اسکان در چادر جوابگو نیست/ خدمات رسانی به زلزله زدگان سی سخت