مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 04:302021-02-21سياسي

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان منصوب شد


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حکمی سهراب بناوند را به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان منصوب کرد.

- ایسنا/هرمزگان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حکمی "سهراب بناوند" را به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان منصوب کرد.

در حکم علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خطاب به سهراب بناوند آمده است: نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان منصوب می شوید.

اجرای برنامه های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع دستی، تعریف مسیرهای جدید گردشگری، برنامه ریزی جهت تقویت تورهای گردشگری، افزایش کیفیت هتل ها و رستوران های سنتی و بین راهی، ایجاد و احداث بازارچه ها و فروشگاه های صنایع دستی، حفاظت و پاسداری از میراث ارزشمند فرهنگی ـ تاریخی و مرمت و احیای بناهای تاریخی، ارتقاء سطح مهارت های علمی و عملی پرسنل و استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه های ستادی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه با فراهم کردن زمینه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان منصوب شد

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان منصوب شد