مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 03:402021-02-21ورزشي

اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی در مشهد آغاز شد


سرمربی تیم ملی شمشیربازی از آغاز اردوی آمادگی تیم ملی در مشهد خبر داد و گفت: شمشیربازان در این اردو برای شرکت در جام جهانی کازان روسیه و مسابقات گزینشی المپیک آماده می شوند.

- علی یعقوبیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، از آغاز اردوی تیم ملی شمشیربازی ایران در مجموعه ورزشی کوثر مشهد خبر داد و اظهار کرد: این اردو به مدت به مدت یک هفته در مشهد ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی مردان ایران در اسلحه اپه، به حضور هشت شمشیرباز در این اردو اشاره و بیان کرد: ورزشکاران در این تمرینات برای شرکت در جام جهانی کازان روسیه و مسابقات گزینشی المپیک، آماده می شوند.

وی در ادامه بیان کرد: بعد از اتمام این اردو شمشیربازان به مسابقات لیگ برتر ایران خواهند رفت و اردوی بعدی تیم ملی در تهران و در سال 1400 برگزار خواهد شد.

یعقوبیان در خصوص شرایط تیم ملی گفت: از اواخر آذرماه اردوی تیم ملی شمشیربازی مردان ایران در اسلحه اپه را آغاز کرده ایم و خوشبختانه بعد از یک سال دوری از تمرینات شمشیربازان به آمادگی لازم خود رسیده اند.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران در پایان گفت: تمامی پروتکل های بهداشتی در اردوی تیم را رعایت می شود و شب گذشته ورزشکاران به محض ورود به مشهد تست کرونا داده اند در حال حاضر منتظر جواب تست هستیم تا پس از آن تمرینات تیم را آغاز و ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی در مشهد آغاز شد

اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی در مشهد آغاز شد