مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-20سياسي

زندانیان فقیر با بدهی کم آزاد می شوند


رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در مراسم آزادی 22 نفر از زندانیان استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: تا پایان هفته، تمام زندانیان فقیر کشور که به علت مبالغ پایین در زندان هستند شناسایی و از محل اعتبارات اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آزاد خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سازمان زندان ها، حاج محمدی با اشاره به نقش کنترل های درونی در بازداری انسان از ارتکاب به جرم گفت: کنترل درونی بهترین شیوه مراقبت از خود است و اگر ما پایبند به قواعد، اصول و اخلاق باشیم نیازی به این پابندها نداریم.

رییس سازمان زندان ها با اشاره به موضوع خانواده زندانیان گفت: متاسفانه با زندانی شدن هر فرد خانواده او نیز دچار آسیب می شود و شما باید بخاطر خانواده، فرزندان و همسر خود از مسیر گذشته خود بازگردید و راه درست زندگی را انتخاب کنید.

رییس سازمان زندان های کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: زندگـی اجتماعی نیازمند امنیت اسـت، امنیتی کـه ضامن فعالیتهای سـازنده اجتماعـی اسـت.

وی اظهار داشت: امنیـت خـود بـه خـود پدیـد نمی آید؛ چراکـه در اجتمـاع افرادی هسـتند کـه ایـن نعمـت را نادیده گرفته و با تخطی از عهد خود موجب تزلزل امنیت اجتماعی می شوند که بـرای جلوگیـری از این عدم پایبندی به تعهدات، زنـدان نقش نگهداری، کنتـرل و هدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان فقیر با بدهی کم آزاد می شوند

زندانیان فقیر با بدهی کم آزاد می شوند