مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-20سياسي

جوانان به خاطر مسائل مالی وارد عرصه وکالت نشوند


رییس کانون وکلای دادگستری استان زنجان گفت: استقبال جوانان با همان نگاه مادی به عرصه وکالت و افزایش تعداد دانش آموختگان رشته حقوق افزایش یافته است.

- ایسنا/زنجان رییس کانون وکلای دادگستری استان زنجان گفت: استقبال جوانان با همان نگاه مادی به عرصه وکالت و افزایش تعداد دانش آموختگان رشته حقوق افزایش یافته است.

مهدی خلیلی ظهر امروز (2 اسفندماه) در نشست خبری ضمن گرامی داشت هفتم اسفندماه، روز وکیل و روز استقلال کانون وکلای دادگستری، اظهار کرد: این روز یک مناسبت تقویمی بی معنا نبوده و مناسبتی ارزشمند محسوب می شود که 68 سال از روز استقلال کانون وکلا می گذرد.

وی با بیان اینکه در مقوله وکالت سه دوره تاریخی شامل نظام دادگستری نوین، دوره وکالت مدنی و دوره تصویب قانون وکالت وجود دارد، افزود: در هفتم اسفندماه سال 1331 استقلال کانون وکلا به رسمیت شناخته شد و اکنون 68 سال است که جامعه وکالت استقلال دارد.

این مسئول ادامه داد: برخی به غلط این گونه تبلیغ می کنند که وکلا استقلال از حاکمیت را دنبال می کنند اما این مطلقاً غلط است و هدف؛ استقلال حرفه ای و دادرسی است، به طوری که خودانتظامی و خودبسندگی و وابسته نبودن به دولت، از اهداف مهم کانون وکلای دادگستری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان به خاطر مسائل مالی وارد عرصه وکالت نشوند

جوانان به خاطر مسائل مالی وارد عرصه وکالت نشوند