مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-20حوادث

اولین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خفر منصوب شد


جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس، یوسف احمدی را به عنوان اولین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خفر به مدت سه سال منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خفر، یوسف ملک زاده در آیین معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خفر گفت: بهترین ستاد نیروی انتظامی در میان شهرستان های تازه تأسیس، همین خفر است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تقویت نیرو، امکانات و تجهیزات هستیم و به مطالبه مردم و مسئولین خفر در خصوص ارتقا امنیت پاسخ مثبت می دهیم، ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر اولویت جدی نیروی انتظامی است و تاکنون انواع مختلف مواد مخدر در استان فارس کشف شده است که همه در کمین جوانان و خانواده های ما است.

ملک زاده مقابله با تهدیدات فضای مجازی را اولویت بعدی نیروی انتظامی شهرستان خفر بر شمرد و افزود: فضای سایبری و مجازی باید با دقت نظر مضاعفی رصد شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان فارس امنیت اخلاقی را مسئله بعدی دانست و عنوان کرد: امنیت نتیجه همه دستگاه های امنیتی و خون شهدا است که باید نیروی انتظامی این شهرستان برای آن تلاش کند.

فرماندار شهرستان خفر نیز امنیت را مهم ترین رکن جامعه دانست و گفت: نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت حائز اهمیت است و حفظ امنیت خط قرمز نیروی انتظامی در خفر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خفر منصوب شد

اولین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خفر منصوب شد