مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-20اقتصادي

از افزایش پروازها تا توسعه شبکه ریلی در استان های منطقه 5 کشور


پنجشنبه هفته گذشته کارگروه استانی منطقه 5 کشورتشکیل شد که توسعه شبکه ریلی و زمینی حمل و نقل بار و مسافر و افزایش پروازهای داخلی در استان های این منطقه از جمله مصوبات این نشست بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت تکمیل زیرساخت های لجستیک استان های منطقه 5 کشور و با هدف تسهیل و تسریع در تردد و انتقال کالا در آینده ای نزدیک کارگروهی متشکل از معاونان عمرانی استانداری ها و مدیران کل حمل و نقل و راهداری های استان های منطقه 5 تشکیل خواهد شد.

شجاعی موضوع برقراری پرواز های داخلی بین استان های منطقه 5 کشور را از جمله مباحث مورد بررسی شده در این نشست عنوان کرد و گفت: این اقدام با هدف افزایش تعاملات و ارتباط بین استان ها و تسهیل در تردد مسافران و تورهای گردشگری است.

استاندار خراسان شمالی افزود: در این نشست همچنین بر اهمیت و ضرورت توسعه و تکمیل شبکه ریلی و زمینی حمل و نقل بار و مسافر در استانهای منطقه 5 کشور تاکید شد و مقرر شد موضوع تکمیل و کریدور جنوب به شمال مسیر ترانزیتی چابهار به زاهدان-میلک-دوغارون و در ادامه تا مرز کشور ترکمنستان از طریق خراسان شمالی مورد بررسی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش پروازها تا توسعه شبکه ریلی در استان های منطقه 5 کشور

از افزایش پروازها تا توسعه شبکه ریلی در استان های منطقه 5 کشور