مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:302021-02-20حوادث

عطاری هایی که نسخه مرگ می پیچند


عطاری هایی که نسخه مرگ می پیچندفرمانده انتظامی ابهر گفت: طی بازدید از دو عطاری در این شهرستان 1300 داروی غیرمجاز کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ محمد مهدی خانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر نگه داری و فروش مقادیری قرص غیرمجاز در 2 واحد صنفی عطاری در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضایی به دو واحد صنفی عطاری مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا تعداد 1300 عدد داروی غیرمجاز خارجی کشف کردند.

مهدی خانی با بیان این که در این رابطه 3 نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند، ادامه داد: مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه جرائم و آسیب های اجتماعی است.

این مسئول تاکید کرد: استفاده از داروهای قاچاق و غیرمجاز سلامت افراد را به خطر می اندازد و لازم است شهروندان هنگام مواجهه با موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی ابهر خاطرنشان کرد: سوءاستفاده برخی از عطاری ها در فروش دارو می تواند جان مردم را با خطر مواجه کند، به همین خاطر شهروندان باید در این زمینه هوشیار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطاری هایی که نسخه مرگ می پیچند

عطاری هایی که نسخه مرگ می پیچند