مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-20اقتصادي

شماره 80 ماهنامه «قلک» منتشر شد


هشتادمین شماره ماهنامه «قلک» با داستان ها، شعرها و سرگرمی های گوناگون ویژه اسفندماه و با حال وهوای بهاری و استقبال از شروع سال جدید منتشر شد.

- هشتادمین شماره ماهنامه قلک با داستان ها، شعرها و سرگرمی های گوناگون ویژه اسفندماه و با حال وهوای بهاری و استقبال از شروع سال جدید منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در شماره جدید این نشریه با طرح جلد نوروزی، کودکان همراه با شعر و داستان های آموزشی با مفهوم همکاری کردن با دیگران، کمک گرفتن و مشورت کردن برای انجام کارها، چگونگی تبدیل چوب به وسایل مختلف، پس انداز کردن و محاسبه مقدار هزینه ها از طریق پیامک های بانکی و فرهنگ و اقتصاد کشور فرانسه آشنا می شوند.

در شماره هشتادم قلک با توجه به موضوع محوری این نشریه که آموزش سبک زندگی صحیح و مفاهیم اقتصادی است، شعر و داستان هایی با عناوین قلب سیبی، می خواهم شیرینی بپزم، ماجرای باغبانی مامان شای شای، چی بود؟ چی شد؟ کتابخونه، تیک تیک پیامک (ماجراهای دی دی، دادی و سیمبولودوسِ دوس دوس)، فرانسه نان و پنیر بالای برج آهنی و اخبار قِل قُلکی می خوانیم.

شماره اسفندماه نشریه قلک در ششمین سال فعالیت خود، با مدیرمسئولی بهنام تقی پور و سردبیری معصومه یزدانی در 28 صفحه و با قیمت 20 هزارتومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره 80 ماهنامه «قلک» منتشر شد

شماره 80 ماهنامه «قلک» منتشر شد