مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 07:202021-02-20فرهنگي

معرفی اجراهای روز چهارم «موسیقی فجر»/ نوای «دالاهو» شنیدنی شد


ارکستر سمفونیک تهران، دوئت نوازندگان اتریشی، گروه های«چکاد»، «آوای اصلان کتول»، «دالاهو» و یک رسیتال پیانو کنسرت های خود را در چهارمین روز جشنواره موسیقی فجر پیش روی مخاطبان قرار دادند.

- ارکستر سمفونیک تهران، دوئت نوازندگان اتریشی، گروه های چکاد ، آوای اصلان کتول ، دالاهو و یک رسیتال پیانو کنسرت های خود را در چهارمین روز جشنواره موسیقی فجر پیش روی مخاطبان قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، در چهارمین روز سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، اجرای ارکستر سمفونیک تهران، دوئت نوازندگان اتریشی و گروه های همنوازان چکاد ، آوای اصلان کتول از گلستان، دالاهو از کرمانشاه، رسیتال پیانو و اجراهای دانشگاه آزاد و علمی کاربردی برگزار شد.

اجرای اثری از فرامرز پایور در کنسرت اینترنتی گروه چکاد در اولین اجرای روز چهارم جشنواره موسیقی فجر، از ساعت 17 کنسرت گروه موسیقی چکاد پخش شد.

اعضای گروه موسیقی چکاد در این کنسرت ابتدا قطعه شب نیشابور را که یکی از ساخته های فرامرز پایور است و محمدرضا شجریان نیز آن را خوانده است، اجرا کرد.

در ادامه قطعه عشاق به صورت ساز و آواز اجرا شد و تصنیف از خون جوانان وطن لاله دمیده نیز آخرین قطعه ای بود که این گروه اجرا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی اجراهای روز چهارم «موسیقی فجر»/ نوای «دالاهو» شنیدنی شد

معرفی اجراهای روز چهارم «موسیقی فجر»/ نوای «دالاهو» شنیدنی شد