مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 17:402021-02-19بين الملل

آمریکا به طور رسمی به پیمان اقلیمی پاریس بازگشت


اگرچه آمریکا روز جمعه به طور رسمی به توافقنامه اقلیمی پاریس بازگشت اما رهبران جهان انتظار دارند واشنگتن پس از چهار سال بی عملی تعهد خود را دربرابر توافقنامه پاریس به اثبات برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، دولت بایدن که در حال جبران سیاست های است که با ادامه آنها توسط دولت ترامپ، آمریکا در مقابل متحدین دیرینه خود با انزوا روبرو شده بود، بعد از 107 روز خروج از پیمان پاریس به این توافقنامه بازگشت.

ایرنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: اگرچه آمریکا روز جمعه به طور رسمی به توافقنامه اقلیمی پاریس بازگشت اما رهبران جهان انتظار دارند واشنگتن پس از چهار سال بی عملی تعهد خود را دربرابر توافقنامه پاریس به اثبات برساند.

رهبران جهان همچنین مشتاق هستند که در ماه های آینده اطلاعیه ای از طرف واشنگتن درباره هدف ایالات متحده برای کاهش انتشار گازهای مهار کننده گرما تا سال 2030 صادر شود.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا بعدازظهر جمعه در پیام توییتری نوشت: روز خوبی در مبارزه با بحران آب و هوا است، زیرا ایالات متحده بار دیگر عضوی از توافق پاریس است.

بلینکن در ادامه افزود: کار برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای ما در حال حاضر آغاز شده و ما زمان را تلف نخواهیم کرد تا شرکای خود را در سراسر جهان برای ایجاد مقاومت جهانی بدست آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به طور رسمی به پیمان اقلیمی پاریس بازگشت

آمریکا به طور رسمی به پیمان اقلیمی پاریس بازگشت