مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 12:552021-02-19سياسي

مصوبات شورای عالی استان ها همسان مصوبات هیات وزیران است


مصوبات شورای عالی استان ها همسان مصوبات هیات وزیران است و پس از بررسی توسط کمیته تطبیق قوانین مجلس، لازم الاجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، استاندار هرمزگان در نشست با شورای عالی استان ها و اعضای شورای استان با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز، نقش ورود کاندیداهای آگاه، بصیر، مؤمن و متخصص به عرصه انتخابات را در افزایش مشارکت مردم در انتخابات، مهم توصیف و تصریح کرد: باید نیروهای توانمند را برای حضور در انتخابات شوراها تشویق کرد که  قدرت تصمیم گیری مردم برای مشارکت در بزرگترین تکلیف مدنی و سیاسی افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از برکات انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: این ساختار مهم ثمره افکار بزرگانی است که قانون اساسی را تدوین کرده اند و  با نگاه بلند و قدرت شناسایی دقیق از آینده، ظرفیت مهمی مانند شوراهای شهر و روستا را در قالب قانون عرضه کرده اند.

استاندار هرمزگان افزود: یکی از ابعاد مبارک و محاسن مهم شوراهای اسلامی، ایجاد ساختاری است که نخبگان جامعه را شناسایی و در اداره جامعه و در قوای مختلف به کار گرفته می شوند.

همتی با تأکید بر بهره گیری از فرصت نمایندگی مردم در شوراهای اسلامی، تصریح کرد: باید قدر این ظرفیت را دانست و از آن خوب استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات شورای عالی استان ها همسان مصوبات هیات وزیران است

مصوبات شورای عالی استان ها همسان مصوبات هیات وزیران است