مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 12:502021-02-19سياسي

ارکستر سمفونیک تهران عاقبت بخیر می شود؟


ارکستر سمفونیک تهران مدت هاست که با مشکلاتی ثابت و نقدهایی در نحوه اداره همراه بوده است؛ نقدهایی که بیش از اینکه متوجه نوازندگان آن باشد، به کارنابلدی گردانندگان نسبت داده می شود.

- ارکستر سمفونیک تهران مدت هاست که با مشکلاتی ثابت و نقدهایی در نحوه اداره همراه بوده است؛ نقدهایی که بیش از اینکه متوجه نوازندگان آن باشد، به کارنابلدی گردانندگان نسبت داده می شود.

این ارکستر ماه هاست مدیر هنری ثابتی ندارد و هر بار تصمیم های جدیدی برای اداره آن گرفته می شود.

اما این تصمیم ها هم یا نصفه کاره رها شده و یا نتیجه بخش نبوده اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 22 مهر ماه امسال بود که اعلام کردند، شورایی با هدف آنچه هدایت فعالیت های ارکستر سمفونیک تهران و ارتقای سطح عملکرد این ارکستر می خواندند، تشکیل شده است.

در همان زمان اعلام خبر فعالیت این ارکستر زیر نظر یک شورای تخصصی، پرسش هایی از این دست را ایجاد کرد که آیا چنین اتفاقی می تواند نویدبخش بهبود عملکرد ارکستر سمفونیک تهران باشد که از مدتی قبل با حاشیه ها دست و پنجه نرم می کند؟ آیا تشکیل این شورا تضمینی برای افزایش دستمزد نوازندگان به عنوان یکی از مشکلات مطرح شده خواهد بود؟ و اینکه آیا این شورا می تواند در انتخاب و جذب رهبرهای باسابقه و کارکشته داخلی و خارجی برای هدایت ارکستر نقش مثبتی داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارکستر سمفونیک تهران عاقبت بخیر می شود؟

ارکستر سمفونیک تهران عاقبت بخیر می شود؟