مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 11:552021-02-19سياسي

شروط صیانت از نظام حضور حداکثری و انتخاب اصلح است


امام جمعه کامفیروز با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، تاکید کرد که حضور حداکثری و انتخاب اصلح را شروط اصلی صیانت از حکومت شیعی و نزدیک شدن به عدالت علوی دانست.

- ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، تاکید کرد که حضور حداکثری و انتخاب اصلح را شروط اصلی صیانت از حکومت شیعی و نزدیک شدن به عدالت علوی دانست.

حجت الاسلام تقی زاده در خطبه های نماز جمعه اول اسفند کامفیروز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت سید کائنات، حضرت امیرالمومنین، علی بن ابی طالب و امام جواد علیهما السلام، گفت: 13 رجب خداوند منتی بر سر عالم هستی و بشریت نهاد که وصف آن از بضاعت امثال من خارج است.

علی آن کسیست که پیامبر اکرم فرمود یاعلی، از ترس اینکه امتم تو را مثل عیسی بن مریم علیهما السلام خدا بپندارند من تمامی فضایلت را بیان نمی کنم.

او ادامه داد: علی آن وجودیست که قهر را با لطافت آمیخت.

همان که در میدان نبرد، درندگان عرب از ترس او لرزه بر قامتشان می افتاد، شب ها خم میشد و فرزندان ایتام را بر دوش خویش می نهاد و با آن ها بازی می کرد.

هم او که در روز، مقابل صلابت و ابهتش کوه های بلند و استوار سر تعظیم فرود می آوردند، در نیمه شب آنچنان در برابر خدای خویش اظهار تذلل و زاری می کنند که انسان مبهوت او می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط صیانت از نظام حضور حداکثری و انتخاب اصلح است

شروط صیانت از نظام حضور حداکثری و انتخاب اصلح است