مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 06:202021-02-19سياسي

اصلاح قانون انتخابات قطعا به انتخابات 1400 نمی رسد


نوری قزلجه نماینده مردم بستان آباد در خصوص طرح اصلاح قانون انتخابات که از شورای نگهبان به مجلس عودت داده شد، اظهار داشت: به نظر من اگر آن ایرادات اصلی که مغایرت با قانون اساسی دارد، - اصلاح شود؛ دیگر خیلی انگیزه ای برای اینکه این قانون در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 اعمال شود، نمی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، نماینده بستان آباد در مجلس گفت: به نظر من اگر آن ایرادات اصلی که به دلیل مغایرت با قانون اساسی به طرح اصلاح قانون انتخابات وارد شده، اصلاح شود؛ دیگر خیلی انگیزه ای برای اینکه این قانون در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 اعمال شود، نمی ماند.

غلامرضا نوری قزلجه در خصوص طرح اصلاح قانون انتخابات که از شورای نگهبان به مجلس عودت داده شد، گفت: همانطور که در جلسه بررسی طرح هم تذکرها و اشاره هایی داشتم، طبیعی بود که در شورای نگهبان به صورت اساسی به این طرح ایراد گرفته شده و به مجلس بازگردانده شود.

ظاهرا ایرادات هم زیاد است و قطعا به این انتخابات نمی رسد.

وی افزود: من از جزییات دقیق ایرادها اطلاع ندارم اما آنچه از دوستان شنیده ام ظاهرا همان قسمت هایی که مهم بود و می توانست در انتخابات اثرگذار باشد به همان ها ایراد گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قانون انتخابات قطعا به انتخابات 1400 نمی رسد

اصلاح قانون انتخابات قطعا به انتخابات 1400 نمی رسد