مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 05:052021-02-19بين الملل

ائتلاف متجاوز سعودی به جبهه مأرب نیرو وتجهیزات نظامی ارسال می کند


ائتلاف متجاوز سعودی در جنگ یمن برای جلوگیری از شکست مفتضحانه در مأرب، استحکامات دفاعی خود در این شهر مرکزی را دوبرابر کرده و نیروها و تجهیزات را از سایر مناطق یمن به این جبهه گسیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، با نزدیک شدن نیروهای انصارالله یمن به شهر مأرب، ائتلاف متجاوز سعودی استحکامات دفاعی خود در این شهر مرکزی را دوبرابر کرده و نیروها و تجهیزات نظامی را از سایر مناطق یمن به سوی این شهر گسیل کرده است.

خبرگزاری رویترز شامگاه پنج شنبه (به وقت ریاض) به نقل از منابع آگاه در ارتش و دولت مستعفی یمن گزارش داد که صدها نیروی نظامی از استان ها ی شرقی یمن به نامهای حضرموت و شبوه وارد مأرب شدند؛ شهری که در 75 مایلی شرق صنعا- پایتخت تحت کنترل انصارالله یمن- قرار گرفته است.

از سویی دیگر گزارش ها حاکی از آن است که نیروی هوایی پادشاهی سعودی بر حمله های خود علیه مواضع انصارالله یمن افزوده است.

خبرگزاری المسیره وابسته به انصارالله یمن نیز روز پنج شنبه اعلام کرد که تقویت نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی شامل گنجاندن عناصری از داعش می شود.

وابستگان محلی داعش و القاعده از زمان آغاز جنگ داخلی یمن در سال 2015 در تقلا برای کسب نفوذ در مناطق شرقی یمن بوده اند و حتی تسلیحات غربی فروخته شده به عربستان و امارات متحده عربی- دیگر عض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف متجاوز سعودی به جبهه مأرب نیرو وتجهیزات نظامی ارسال می کند

ائتلاف متجاوز سعودی به جبهه مأرب نیرو وتجهیزات نظامی ارسال می کند