مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-18اجتماعي

تورهای گردشگری با همکاری پلیس ساماندهی می شود


با برنامه ریزی های انجام شده و ثبت گشت ها در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی، ساماندهی تورهای گردشگری با همکاری نیروی انتظامی انجام می شود و از فعالیت های غیرمجاز ممانعت خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و ثبت گشت ها در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی، ساماندهی تورهای گردشگری با همکاری نیروی انتظامی انجام می شود و از فعالیت های غیرمجاز ممانعت خواهد شد.

مصیب امیری پنجشنبه 30 بهمن در آیین افتتاح یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شیراز بیان کرد: با افتتاح این دفتر جدید خدمات مسافرتی و گردشگری، تعداد این دفاتر در استان فارس به 281 واحد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میراث فرهنگی فارس، امیری ادامه داد: استان فارس با داشتن آثار تاریخی متعدد و مناطق طبیعی زبیا و بی نظیر از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است و تقویت و ایجاد زیرساخت های گردشگری مناسب می تواند در رشد و شکوفایی صنعت گردشگری استان نقش به سزایی داشته است.

امیری افزود: این استان در زمینه جذب گردشگری در بخش های مختلف ازجمله گردشگری زیارتی و مذهبی، سلامت و درمانی، گردشگری تاریخی فرهنگی، طبیعت گردی و اکوتوریسم، دارای ظرفیت های بسیار مناسبی است که با برنامه ریزی دقیق می توان این ظرفیت های بالقوه را به شکل مطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورهای گردشگری با همکاری پلیس ساماندهی می شود

تورهای گردشگری با همکاری پلیس ساماندهی می شود