مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-18سياسي

صعود 26 پله ای شاخص کارآفرینی در کشور


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صعود 26 پله ای رتبه ایران در شاخص کارآفرینی در بین سال های 92 تا 98 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری گفت: بهبود شاخص های اقتصادی با نگرش اقتصاد مقاومتی، از مهمترین اهداف این سیاست است که از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خصوصیت مهم سند اقتصاد مقاومتی را که رویکرد جهادی دارد، انعطاف پذیری در فعالیت اقتصادی، فرصت سازی، مولد بودن، درون زا بودن، درونگرایی و پیشرو در برونگرایی دانست که همه این خصوصیات در امر کارآفرینی و نگاه کارآفرینان نهفته است .

وی تاکید کرد: کارآفرینان خلاق نقش موثری در توسعه اقتصادی دارند و این کارآفرینان هستند که رقابت را معنا می بخشند و ایجاد اشتغال را از اهداف مهم خود می دانند بنابراین کارآفرینی برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

شریعتمداری گذر از اقتصاد متکی بر منابع و وصول به اقتصاد دانش بنیان را از طریق تشویق کارآفرینان امکانپذیر دانست و تصریح کرد: اگر ما از این قشر حمایت نکنیم، اقتصاد سنتی خواهیم داشت .

وی بی توجهی به آینده بازار کار و حمایت نکردن از فعالیت های نوآور را نوعی بی تعهدی بیان کرد و گفت: حمایت از اقتصاد سنتی نیز از وظایف ماست اما ما باید برای آینده بازار کار نیز پایه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود 26 پله ای شاخص کارآفرینی در کشور

صعود 26 پله ای شاخص کارآفرینی در کشور