مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-18سياسي

«چامه» ویژه سیدعلی صالحی منتشر شد


شانزدهمین شماره از دوماهنامه ادبی «چامه» با عکس روی جلد سیدعلی صالحی منتشر شد.

- شانزدهمین شماره از دوماهنامه ادبی چامه با عکس روی جلد سیدعلی صالحی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شماره از چامه به سیدعلی صالحی، شاعر 65 ساله و از بنیانگذاران شعر ناب در اواسط دهه 50 اختصاص دارد.

بنا بر معرفی این شماره از دوماهنامه ادبی چامه ، این شاعر در اواخر دهه 60 جریان شعر گفتار را پایه ریزی کرد و با تشکیل کارگاه شعر ایده خود را توسعه داد.

در این ویژه نامه، دوستان و علاقه مندان به شعر سیدعلی صالحی، یادداشت ها، خاطرات و گفتارهایی را درباره اندیشه، شعر و منش رفتاری او نوشته اند.

محمدصادق رحمانیان، مدیر این مجله ادبی در چامه ورزی نوشته است: دوماهنامه ادبی چامه در شماره چهارم (اسفند 1397 و فروردین 1398) ویژه نامه ای را با محوریت یارمحمد اسدپور و موج ناب منتشر کرد که زوایای پنهانی از ادبیات معاصر ایران را برای نسل علاقه مند امروز آشکار ساخت.

اکنون یک سال از آن ویژه نامه می گذرد و این شماره چامه نیز با حکایت اصیل و دستِ اول سیدعلی صالحی که خود از جمله بنیانگذاران این نحله ادبی در سال 1355 بود، گویی تکمله ای بر شماره چهارم چامه است.

در بخش داستان که زیر نظر محمدجواد جزینی، مدیر و مدرس مدرسه داستان قرار دارد، داستان سه نفر به چاپ رسیده است؛ نشاط داودی، ابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چامه» ویژه سیدعلی صالحی منتشر شد

«چامه» ویژه سیدعلی صالحی منتشر شد