مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 22:352021-02-17اقتصادي

فرماندار و مدیران کهگیلویه به چاروسا سفر کردند/تصاویر


فرماندار و مدیران کهگیلویه به چاروسا سفر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، امروز فرماندار کهگیلویه به همراه تعداد از مدیران شهرستان کهگیلویه از جمله راهداری، گاز، هلال احمر، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، امورعشایری، بنیاد مسکن، اداره برق و چندین چند مدیر دیگر به بخش چاروسا سفر زدند تا از نزدیک مشکلات آن را بررسی کنند.

کریمی نژاد به همراه رییس دادگستری و مدیران شهرستان ابتدا با حضور در روستای دشت آزادی اقدام به کاشت چند درخت در این روستا نمودند.

  ابتدا در ادامه احکام فرهنگ ساز رییس دادگستری و این بار فرهنگ زیبای غرس 10اصله درخت به جای جریمه نقدی مورد اقدام قرار گرفت.

در طی صدور حکم رییس دستگاه قضایی برای قطع دواصله درخت بلوط توسط یکی از کشاورزان که در مسیر کانال آب رسانی به زمین آبی خودش قرار داشتن و بالاجبار مجبور به قطع درختان مربوطه شده قاضی پرونده رای به غرس 10اصله درخت به جای پرداخت جریمه داده است.

حجت الاسلام انصاری پور رییس دستگاه قضایی بخش چاروسا هدف از این کار را فرهنگ سازی و توجه ویژه به درخت کاری و تقویت جنگلهای زاگرس عنوان کرد.

در ادامه فرماندار کهگیلویه این کار قاضی را ابتکاری نوآورانه و مفید عنوان کردن و از این رای و حرکت دستگاه قضایی بسیار ابراز خرعلی رغم انجام  تعهد دهیاری و زیر سازی معابر روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار و مدیران کهگیلویه به چاروسا سفر کردند/تصاویر

فرماندار و مدیران کهگیلویه به چاروسا سفر کردند/تصاویر