مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 15:352021-02-17سياسي

2800 نیکوکار در خراسان رضوی مدرسه ساختند


معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از 2 هزار و 800 نیکوکار در این استان طی سال های گذشته اقدام به ساخت مدرسه کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید کمال الدین میرجعفریان در همایش چهره های ماندگار روستiایی که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور معاون اول رییس جمهوری و استاندارهای سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: این استان بیش از سه هزار و 200 روستای دارای سکنه و دو هزار و 404 دهیاری و یک میلیون و 700 هزار نفر جمعیت روستایی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: خراسان رضوی قطب تولید محصولات دامی کشور به شمار می رود که این ارزش آفرینی مرهون تلاش های تولیدگران عشایری و روستایی استان است.

وی بیان کرد: در سال های اخیر از طریق اعتبارات صندوق توسعه ملی و بانک های عامل بیش از هشت هزار و 151 طرح با دریافت 680 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در قالب طرح های کارآفرینی و اشتغال روستایی با بیش از 32 هزار نفر اشتغالزایی اجرا شده که نرخ بیکاری روستایی استان را به 3.

1 درصد کاهش داده است.

میرجعفریان افزود: بخش عمده ای از اقدامات توسعه گری توسط خیران و مجموعه های تسهیلگر نظیر بسیج، بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی (ره)، نهادهای خیریه ، سازمان های مردم نهاد و فعالان بخش اقتصادی در مناطق مرزی و محروم روستایی در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2800 نیکوکار در خراسان رضوی مدرسه ساختند

2800 نیکوکار در خراسان رضوی مدرسه ساختند