مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 15:002021-02-17اقتصادي

ضرورت حمایت از مجموعه های تولیدی و هلدینگ های بزرگ در استان قم


حمایت و زمینه سازی برای حرکت تولید کنندگان در مسیر ایجاد مجموعه های تولیدی و هلدینگ های بزرگ گامی موثر در ارتقاء سطح صنایع استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست عصر چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم برنامه ریزی مدون در اجرای طرح های اولویت دار استان در حوزه های مختلف اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: هماهنگی لازم با دستگاه های استان برای عملیاتی ساختن سرفصل های مورد انتظار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در سال آینده، در دستور کار قرار گیرد.

استاندار قم با اشاره به ظرفیت واحدهای تولیدی موفق در استان و لزوم توسعه صنعت قم، اضافه کرد: حمایت و زمینه سازی برای حرکت تولید کنندگان در مسیر ایجاد مجموعه های تولیدی و هلدینگ های بزرگ می تواند گامی مؤثر در ارتقا سطح صنایع استان باشد.

سرمست با بیان لزوم احصاء و نیاز سنجی مواد اولیه واحدهای تولیدی استان و نیز محصولات کاربردی این تولیدکنندگان، افزود: ایجاد پیوند بین واحدهای تولیدی می تواند در راستای ایجاد زنجیره تأمین و تولید کالا و استفاده از ظرفیت های تولیدی استان نقشی حیاتی و مهم ایفا کند.

وی تلاش بیشتر در زمینه احیا معادن و اکتشاف معادن جدید استان با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی را مورد توجه قرار داد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از مجموعه های تولیدی و هلدینگ های بزرگ در استان قم

ضرورت حمایت از مجموعه های تولیدی و هلدینگ های بزرگ در استان قم