مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 13:102021-02-17اقتصادي

تصادفات 18 درصد کاهش داشته است


رییس پلیس راه راهوار ناجا اعلام کرد که بررسی آمار تصادفات تا پایان دیماه امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 18 درصدی را نشان می دهد.

- ایسنا/فارس رییس پلیس راه راهوار ناجا اعلام کرد که بررسی آمار تصادفات تا پایان دیماه امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 18 درصدی را نشان می دهد.

سرهنگ هادی امیدوار با بیان اینکه حدود 235 هزار کیلومتر راه در کشور وجود دارد، افزود: با این وجود و همچنین اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، شاهد کاهش خوب و قابل قبولی در راستای کاهش حوادث رانندگی در کشور بوده ایم که این از مهمترین اهداف پلیس برای حفظ جان شهروندان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فارس، امیدوار با اشاره به اینکه براساس آمارها 10 ماهه امسال نسبت به سال قبل شاهد کاهش 18 درصدی تصادفات هستیم، گفت: در همین مدت تلفات 21 درصد و مجروحین نیز 20 درصد کاهش یافته است.

رییس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه فارس یکی از استان های مهم در حوزه حمل و نقل و ترافیک در کشور است، گفت: برای کاهش حوادث رانندگی در این استان، سایر دستگاه های مرتبط باید با پلیس همکاری داشته باشند تا وقوع تصادفات به حداقل برسد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه آمار تصادفات در ایام نوروز افزایش چشم گیری پیدا می کند، بیان کرد: پلیس برنامه ریزی خوب و هماهنگی برای نوروز سال جاری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات 18 درصد کاهش داشته است

تصادفات 18 درصد کاهش داشته است