مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-17فرهنگي

نخستین روز کرونا زده جشنواره موسیقی فجر/ اجراهایی درخور از شمال خراسان تا اتریش


اولین شب از سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر شب با پخش اجرای چهار گروه از ایران و یک گروه از اتریش سه شنبه 28 بهمن برگزار شد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه موسیقی ـ علیرضا سپهوند: اولین شب از سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر دیشب سه شنبه 28 بهمن با پخش اجرای ضبط شده چهار گروه از ایران و یک گروه از اتریش برگزار شد.

اجراهایی که همه از نظر فنی و در جایگاه ژانر خود در شرایطی مطلوب بودند.

اجراهایی که با بهترین تصویر برداری و صحنه زیبای استِیج و دکورهای پس زمینه و صدابرداری و رزولوشن بالای سازها چشم نواز و گوش نواز بودند.

از کویینتت زیبای رسپینا تا سوییت برای قیچک و کوارتت ژوست و دقیق نماد تا گروه جوان ژاو و تا اجرای قدرتمند دونوازی کلارینت ـ ساکسفون و آکاردئون که اوج تکنیک های موسیقی جَز اروپایی که ریشه ای در جَز نیواورلئان دارد تا اجرای آثار آهنگساز نامدار برزیل، همه شبی گوش نواز برای مخاطبین آن لاین رقم زدند.

اما حیف و صد حیف از کرونا نبود همین جشنواره را در ذهنمان تداعی کنیم و آن وقت متوجه خواهیم شد که حتی برگزاری مجازی جشنواره فجر دارای ارزش افزوده ای به مراتب بیشتر از برگزار نکردن آن است.

ضمن اینکه چیزی که ازبرگزاری این دوره از جشنواره دیده می شود، دشواری برگزاری این دوره است و شاید به جرات بتوان گفت برگزاری جشنواره تمام مجازی به مراتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین روز کرونا زده جشنواره موسیقی فجر/ اجراهایی درخور از شمال خراسان تا اتریش

نخستین روز کرونا زده جشنواره موسیقی فجر/ اجراهایی درخور از شمال خراسان تا اتریش