مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 08:102021-02-17بين الملل

ناوالنی خطاب به قاضی دادگاه اش: دستور تهیه خیارشور را ندارید؟!


یک دادستان روس، الکسی ناوالنی، مخالف کرملین را در پایان محاکمه وی به خاطر بی احترامی به یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم، هوادار نازی ها توصیف کرد که در مقابل ناوالنی هم به تمسخر قاضی پرداخت و محاکمه خود را بی معنی خواند.

- مخالف کرملین محاکمه خود به "اتهام افترا" را به تمسخر گرفت ناوالنی خطاب به قاضی دادگاه اش: دستور تهیه خیارشور را ندارید؟! یک دادستان روس، الکسی ناوالنی، مخالف کرملین را در پایان محاکمه وی به خاطر بی احترامی به یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم، هوادار نازی ها توصیف کرد که در مقابل ناوالنی هم به تمسخر قاضی پرداخت و محاکمه خود را بی معنی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه تلگراف، رهبر اپوزیسیون روس که به اتهامات جداگانه ای در زندان به سر می برد، به ایراد اظهارات تحقیرآمیز در مورد 10 نفری که در یک ویدئوی پروپوگاندای طرفدار کرملین ظاهر شده بودند، متهم شد.

ناوالنی به شهروندانی اشاره داشت که سال گذشته از اصلاح قانون اساسی مبنی بر حذف محدودیت های دوره ریاست جمهوری تمجید کرده بودند و آن ها را نوکر و خائن نامیده بود.

این مخالف 44 ساله که قبل از انتقال هوایی به آلمان به خاطر مسمومیت عامل اعصاب تا پای مرگ رفت، اوایل این ماه به خاطر نقض شرایط عفو مشروط خود به حدود 3 سال زندان محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوالنی خطاب به قاضی دادگاه اش: دستور تهیه خیارشور را ندارید؟!

ناوالنی خطاب به قاضی دادگاه اش: دستور تهیه خیارشور را ندارید؟!