مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-17اجتماعي

فعالیت سامانه بارشی در قزوین تا بامداد اول اسفند


کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین با اعلام اینکه یک سامانه بارشی وارد استان شده است، گفت: این سامانه تا بامداد جمعه اول اسفند در سطح منطقه مستقر خواهد بود و بارش هایی را به همراه خواهد داشت البته بارش ها روز پنج شنبه 30 بهمن از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

- ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین با اعلام اینکه یک سامانه بارشی وارد استان شده است، گفت: این سامانه تا بامداد جمعه اول اسفند در سطح منطقه مستقر خواهد بود و بارش هایی را به همراه خواهد داشت البته بارش ها روز پنج شنبه 30 بهمن از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

مهدی آخوندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز چهارشنبه 29 بهمن شاهد ورود یک سامانه بارشی به استان هستیم که تا بامداد جمعه اول اسفند در سطح منطقه مستقر خواهد بود؛ بر همین اساس پیش بینی می شود در برخی ساعات شاهد بارش باران و برف در استان باشیم که این بارش ها روز پنج شنبه 30 بهمن از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: روز پنج شنبه 30 بهمن با توجه به شمالی شدن جریانات هوا کاهش محسوس دما را شاهد خواهیم بود و همین امر باعث می شود بارش ها در مناطق کوهستانی، سردسیر و مستعد به صورت برف باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین خاطرنشان کرد: در برخی مناطق برای چهارشنبه شب 28 بهمن و روز پنج شنبه 29 بهمن بارش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه بارشی در قزوین تا بامداد اول اسفند

فعالیت سامانه بارشی در قزوین تا بامداد اول اسفند