مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 07:002021-02-17سياسي

دستفروشان دارای صنف می شوند/ یک مکان در هر محله برای دستفروشان


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به ارسال نامه ای جهت حمایت از دستفروشان به حناچی گفت: ایجاد مکان های محله ای و تشکیل صنف دستفروشان جهت حمایت از این قشر لازم است و در دستور کار قرار خواهدگرفت.

- زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره برنامه مدیریت شهری جهت سامانده یو حمایت از دستفروشان با توجه به نزدیک شدن به ماه پایانی سال اظهار داشت: اخیراً نامه ای برای پیروز حناچی شهردار تهران نوشته ام و در این نامه دو درخواست مهم درنظر گرفته شده است.

وی افزود: درخواست اول این بوده که همه محلات در پایتخت یک مکان برای فعالیت دستفروشان داشته باشند تا این افراد بتوانند با رعایت پروتکلهای بهداشتی در شرایط اقتصادی فعالیت کنند.

  نژادبهرام ادامه داد: همچنین از پیروز حناچی درخواست کرده ام که پیشنهاد ایجاد صنف دستفروشان را در پایتخت داشته باشند و به نظرم این قضیه با همکاری اتاق اصناف و شرکت ی باشد که حقوق مردم، اصناف و دستفروشان رعایت شود.

  عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران درباره حضور بیشتر دستفروشان در محدوده خیابان جمهوری گفت: باید از ظرفیت های مناسب برای فعالیت دستفروشان استفاده شود که سد معبر در این محدوده را شاهد نباشیم و این افراد بتوانند فعالیت اقتصادی و فروش محصولات خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستفروشان دارای صنف می شوند/ یک مکان در هر محله برای دستفروشان

دستفروشان دارای صنف می شوند/ یک مکان در هر محله برای دستفروشان