مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-16فرهنگي

گسترش زبان و ادبیات فارسی و ایرانشناسی از مهمترین وظایف ماست


وزیر علوم از آموزش زبان فارسی به بیش از 2500 دانشجوی خارجی در کشور خبر داد و گفت: طی 40 سال اخیر حدود 300 استاد برای حدود 60 کرسی زیان فارسی به دانشگاه های مختلف اعزام کرده ایم.

- وزیر علوم از آموزش زبان فارسی به بیش از 2500 دانشجوی خارجی در کشور خبر داد و گفت: طی 40 سال اخیر حدود 300 استاد برای حدود 60 کرسی زیان فارسی به دانشگاه های مختلف اعزام کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور غلامی در پیامی به پانزدهمین گردهمایی بین المللی ترویج زبان و ادب فارسی که به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، تاکید کرد:خداوند دانایی و بینایی را شکرگزارم که بار دیگر شاهد برگزاری این نشست ارزشمند و تأثیرگذار با حضور شما استادان و پژوهشگران فرزانه ایرانی و خارجی هستم.

امیدوارم اینگونه برنامه های سترگ، پرارج و پراجر علمی و فرهنگی، زمینه ساز داد و ستدهای علمی و هم فکری های روزافزون بین پژوهشگران، صاحب نظران و ادیبان برجسته ایران و جهان شود و به موضوع مهم و پرافتخار ترویج زبان و ادبیات و فرهنگ گرانمایه ایرانی، بیش از پیش یاری رساند.

همچون همیشه، از دیدگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گسترش زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی، بدون تردید یکی از مهم ترین وظایف و مسئولیت های ماست و معرفی و تقویت مفاهیم والای ادبی این سرزمینِ مهرآیین، در گوشه گوشه گیتی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش زبان و ادبیات فارسی و ایرانشناسی از مهمترین وظایف ماست

گسترش زبان و ادبیات فارسی و ایرانشناسی از مهمترین وظایف ماست