مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-16پزشكي

محصولات سلامت محور اولویت کمیسیون مبارزه با قاچاق در کردستان است


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: محصولات سلامت محور در اولویت کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عطا حیدری ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق محصولات سلامت محور در کردستان، مقوله سلامتی آحاد جامعه را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: افرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان خواستار همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان با دانشگاه علوم پزشکی شد.

وی تاکید کرد: داروخانه ها مجاز به فروش داروی تاریخ مصرف گذشته نیستند.

کشف بیش از 1.

2 میلیارد ریال محصولات سلامت محور قاچاق در استان  دبیر کارگروه مبارزه با قاچاق محصولات سلامت محور غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: در 10 ماهه امسال محصولات سلامت محور به ارزش یک میلیارد و 240 میلیون و 503 هزار و 500 ریال توقیف و ضبط شده است.

مظفر اسلامی نیا با اشاره به عملکرد کمیسیون قاچاق غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان در 10 ماهه امسال در حوزه پیشگیری و مقابله با قاچاق گفت: در این مدت 100 هزار و 813 مورد بازرسی از محصولات آرایشی بهداشتی بعمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات سلامت محور اولویت کمیسیون مبارزه با قاچاق در کردستان است

محصولات سلامت محور اولویت کمیسیون مبارزه با قاچاق در کردستان است