مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:352021-02-16اقتصادي

تشدید بازرسی بر بازار زنجان در روزهای پایانی سال


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان زنجان گفت: اجرای طرح تشدید بازرسی در ایام پایان سال که از 15 بهمن ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه تشدید می شود.

- ایسنا/زنجان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان زنجان گفت: اجرای طرح تشدید بازرسی در ایام پایان سال که از 15 بهمن ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه تشدید می شود.

اسماعیل مسلمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید بازرسی در ایام پایانی سال، از 15 بهمن ماه تاکنون 1197 بازرسی از واحدهای صنفی در استان صورت گرفته و هم اکنون بازرسان سازمان به همراه بازرسان بسیج اصناف به طور روزانه و مستمر بازار را رصد و در صورت مشاهده تخلف به طور جد با آن برخورد و اقدام به تشکیل پرونده می کنند.

وی افزود: طی 12 روز اخیر 57 پرونده تخلف در استان به ارزش 878 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده و همشهریان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه 124 گزارش و پیگیری کنند.

این مسئول با بیان اینکه سامانه 124 به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات مردمی است، ادامه داد: افراد می توانند شکایات خود را از طریق سایت http://124.

ir نیز به بازرسان سازمان گزارش دهند تا مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بازرسی بر بازار زنجان در روزهای پایانی سال

تشدید بازرسی بر بازار زنجان در روزهای پایانی سال