مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 20:452021-02-15ورزشي

دختران قمی روی سکوی سوم ایران


تیم اعزامی دختران هیات ترای اتلون استان قم به رقابت های دو اتلون قهرمانی کشور در پایان رقابت با حریفان شرکت کننده در این رویداد روی سکوی سوم جای گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ترای اتلون که در گذشته به نام ورزش سه گانه در کشورمان مطرح بود و اکنون عنوان بین المللی این رشته بیشتر بر سر زبان ها قرار دارد و ترکیبی از سه رشته دوومیدانی، دوچرخه سواری و شنا محسوب می شود، یکی از رشته های موفق ورزشی در قم به شمار می رود و صفحه اختصاصی اخبار ورزش بانوان قم در فضای مجازی در جدیدترین خبر خود به رتبه سومی دختران قم در مسابقات قهرمانی کشور پرداخت.

  استان قم در این رشته ورزشی داور و مربی بین المللی دارد، محمدکاظم حججی رییس هیات ترای اتلون قم رییس کمیته داوران فدراسیون است و علاوه بر این قم در سطح کشور عنوان دار رقابت های لیگ و قهرمانی ترای اتلون (سه گانه) ایران محسوب می شود، رشته ای که هم در بخش بانوان و هم در قسمت آقایان در قم فعال است و دستاورد جدید آن کسب مقام سوم ایران در بخش دو اتلون است.

مسابقات دواتلون قهرمانی کشور در سال 1399 به میزبانی هیات ترای اتلون استان اصفهان در هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام رسید و شرکت کنندگان در حالی با یکدیگر رقابت کردند که حاصل تلاش دختران دواتلون کار استان قم کسب سکوی سومی این دوره از رقابت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران قمی روی سکوی سوم ایران

دختران قمی روی سکوی سوم ایران