مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 17:352021-02-15دانش

ستاری: باید بازار اصلی محصولات فناورانه و هوشمندسازی را در بخش خصوصی دید


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعتقاد به اینکه باید بازار اصلی محصولات فناورانه و هوشمندسازی را در بخش خصوصی دید، گفت: فرهنگ توسعه از هرچیزی در توسعه مهمتر است.

- معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعتقاد به اینکه باید بازار اصلی محصولات فناورانه و هوشمندسازی را در بخش خصوصی دید، گفت: فرهنگ توسعه از هرچیزی در توسعه مهمتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سورنا ستاری در دومین هفته ایران دیجیتال همراه با ششمین نمایشگاه اینترنت اشیاء در مراسم عقد تفاهم نامه فی مابین ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری، معاونت تحقیقات توسعه همراه اول و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: اینترنت اشیاء وابسته به توسعه هوش مصنوعی است و توسعه بازار هوش مصنوعی به سخت افزارها متکی است.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه فرهنگ هوشمندسازی در سیستمهای دولتی ایران و جهان افزود: تغییر جهت از سیاست اقتصاد نفتی بسیار دشوار است و باید از مدیرانی که قصد دارند هوشمندسازی را به سیستم آورند، حمایت کرد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه نباید انتظار داشت در حوزه هوشمندسازی بخش دولتی از مردم جلوتر باشد، در ادامه خاطرنشان کرد: اصول دولتی با نوآوری و هوشمندسازی متناقض است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: باید بازار اصلی محصولات فناورانه و هوشمندسازی را در بخش خصوصی دید

ستاری: باید بازار اصلی محصولات فناورانه و هوشمندسازی را در بخش خصوصی دید